Nákupný košík je prázdny.

0 položiek Spolu:
0,00 €
0 položiek (0,00 €)
 
 

Oprava u zákazníka

Naša spoločnosť umožňuje objednanie pozáručného servisu aj priamo u Vás. Stačí nám zavolať alebo vyplniť Servisný formulár a my sa postaráme o telefonickú diagnostiku systému a dohodneme naše stretnutie. Pri dohode o oprave priamo na Vami uvedenej adrese je treba mať na zreteli niekoľko skutočnosti:

 

1. Technikovi musíte umožniť vykonať opravu/diagnostiku v kľudnom prostredí so správnym osvetlením a prístupom k elektrickej sieti

2. Vopred si dohodnúť miesto a čas stretnutia, aby nedošlo k nedorozumeniu a časovým sklzom

3. Mať počítač pripravený s plne nabitou batériou, adaptérom a ostatným príslušenstvom súvisiacim s poruchou

4. Naša spoločnosť si vyhradzuje právo požiadať o platbu vopred za náhradné diely, ktoré budú objednávané priamo pre Vašu potrebu a nie sú štandardne skladovou zásobou spoločnosti

5. V prípade, že technik pri oprave nebude schopný ju riadne vykonať pre chýbajúce diely alebo iné skutočnosti, tovar bude prevezený na naše servisné stredisko pre dokončenie opravy. Ak s týmto zákazník nesúhlasí, technik ponehá zariadenie zákazníkovi až do doby, kedy znovu vykoná výjazd pre pokračovanie v oprave. V tomto prípade však zákazník znáša dopravné náklady aj druhého výjazdu. V prípade prevzatia notebooku na ďalšiu opravu v našej spoločnosti zákazník neznáša náklady na jeho doručenie.

6. Technik je povinný tovar po opravení pred Vami odskúšať a následne nehat zákazníka zhodnotiť, či bola daná závada odstránená.

7. Zákazník môže priamo na mieste požiadať technika o vykonanie iných opráv. Ak bude toto schopný vykonať, prevedie aj tieto úkony, ktoré následne zdokumentuje servisnou správou.

 

Ceny a poplatky:

1. Za každú započatú hodinu servisu si účtujeme 30 EUR bez DPH. Bežné opravy sú spravidla vykonané do jednej hodiny.

2.  Pri výjazde technika alebo vyzdvihnutí zariadenia účtujeme sumu 10 EUR bez DPH za každých započatých 50 km, ktoré musí technik vycestovať. Vzdialenosť sa počíta z Bratislavy, Žiliny alebo z Dolného Kubína podľa dostupnosti technika.

Ďakujeme Vám, že ste sa rozhodli navštívit našu stránku. Veríme, že si vyberiete z našej ponuky.


V prípade akýchkoľvek otázok nás neváhajte kontaktovať:

 

Kontaktné informácie Info Dodanie tovaru

servis: support@dellpc.sk

mimozaručný servis: 0944 525 429

predaj/info: dellpc@dellpc.sk

fakturacia: faktury@dellpc.sk

Záručný servis: 02/57508303

(POZOR - na linke záručného servisu je možné dohodnúť len opravu v rámci záruky. Pozáručný servis, prípadne poškodené notebooky hláste tu)

  

Chceme upozorniť našich zákazníkov, že Bratislavské call centrum na Fazuľovej ulici nie je nijak spojené s našou spoločnosťou. Preto prosime akékoľvek požiadavky adresovať telefonicky prípadne emailom.

MasterCard Visa SporoPay TatraPay
Copyright 2012 - 2019 © DellPC.sk
Tvorba e-shopov - All4Shop.sk Tvorba e-shopov